Avatar billede praktikanten Nybegynder
04. juli 2009 - 18:07 Der er 1 kommentar

trådløs netværksadapter

God aften

Jeg ønsker en intern trådløs netværksadapter, der har en knivskarp forbindelse til brug i spil, downloads af store filer og til Skype.

Et netværkskort der kan udnytte en 50 Mbit. forbindelse.

Mit spørgsmål går så på om, der reelt er nogen forskel på de kort til 100 kroner og så dem til 300?

Har set lidt på dette kort:

http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=234805

Er det et godt kort eller er det overkill? PC'en står på første sal og access point er på etagen under. Omkring 12-13 meter fra hinanden.

På forhånd tak.
Avatar billede mrtn Nybegynder
04. juli 2009 - 18:18 #1
Personligt tror jeg mere at dit WLAN/router du skal investere i. Skiftede selv min LinkSys ud med en kvalitets router/WLAN og det gav markant bedre WLAN kvalitet.