Avatar billede sunero Nybegynder
03. juli 2009 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriftfejl i dokumentstyring

Hejsa,

Jeg har en C5 2008 hvorfra jeg bruger dokumentstyringen en del og i den forbindelse opstår der en mærkelig fejl.

Når jeg opretter et nyt brev fra min skabelon i C5, oprettes brevet fint, mine felter flettes korrekt og det hele står fint. Men når jeg udskriver trækkes hele dokumentet sammen på midten og bliver fuldstændigt ulæseligt. Dette sker både på udskriften og i word dokumentet. Derefter kan jeg lukke dokumentet og åbne det igen, hvorefter det ser pænt ud og kan printes korrekt.

Er der nogen der har oplevet dette eller noget lignende og evt. har nogle råd?

jeg bruger XP,office 2003 SP2 og en Brother HL-2030 printer
Avatar billede sunero Nybegynder
03. juli 2009 - 13:19 #1
Nogle gange er det "kun" æøå der ligesom bliver sammentrukket med det foregående tegn.
Avatar billede mariaf Juniormester
05. juli 2009 - 12:49 #2
Det tyder på at du har en fejl i din dokumentskabelon. PRøv at lave en ny.