Avatar billede norby88 Nybegynder
02. juli 2009 - 21:41 Der er 3 kommentarer

installer office igen når jeg vil sende/modtage

Hej
Jeg har lige købt en dell, og installeret mit office 2007, hvis jeg vil sende eller modtage i outlook skriver den "vent, mens winodws konfigurer microsoft standalone 2007". det tager noget tid, men den sender og modtager. Den gør det også hvis jeg fx går ind i word, excel eller pp på den genvej som blev oprettet ved installationen, men ikke hvis jeg opretter en genvej fra selve exe filen. Windows mail virker fint, og outlook 2003 virker også. Jeg syntes jeg har prøvet at geninstallere, slette søge på nettet osv. men kan ikke finde nogen løsning, håber i kan.

På forhånd tak
Mads
Avatar billede norby88 Nybegynder
02. juli 2009 - 21:44 #1
glemte lige har opdateret alt
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juli 2009 - 23:41 #2
Prøv at højreklikke på den genvej som blev oprettet ved installationen -> Kør som administrator

Luk igen, og se om ikke den åbner normalt herefter.....
Avatar billede norby88 Nybegynder
03. juli 2009 - 19:49 #3
desværre virker ikke, kan sagtens komme ind i det, det er bare når jeg vil sende/modtage