Avatar billede dydna Nybegynder
02. juli 2009 - 14:33 Der er 3 kommentarer

.swf-filer på hjemmeside

Hej :-)

Jeg er ved at lave en hjemmeside til hvilken jeg skal bruge en serie af billeder for at præsentere et produkt.

Jeg har lavet en .swf-fil med billeder, men fandt hurtigt ud af at jeg ikke selv kunne afspille den i min browser, først efter at have installeret Flash Player.

Kan man på nogen måde sikre at alle kan se filen?
Eller bliver man nødt til at have et script ind der undersøger om folk har Flash Player (for det spørger den ikke automatisk om, ikke hos mig selv, i hvert fald).

Eller er der en anden, bedre metode til at præsentere en serie billeder på?

På forhånd tak :-)
Avatar billede grippen Nybegynder
02. juli 2009 - 14:55 #1
i Flash programmet, kan du publishe din fil
Avatar billede dydna Nybegynder
02. juli 2009 - 23:06 #2
Vil du uddybe det nærmere? Ved ikke helt hvad du mener :-)
Avatar billede Esprit Nybegynder
08. august 2009 - 16:26 #3
Hej
I hvilket program har du lavet din swf-fil
En helt sikker måde hvor alle kan se din reklame, uden installerede programmer (eksempelvis Flash player) er en gif animation. Gif filer fylder bare langt mere end flash filer og der er langt fra de muligheder som flash tilbyder.

Men har alle ikke snart en eller anden form for player der kan vise swf-filer,  der findes ikke en hjemmeside hvor man ikke skal bruge sådan en