Avatar billede mvesth Nybegynder
01. juli 2009 - 21:19 Der er 1 løsning

HP Quick Launch Buttons

Hej Eksperter!

Jeg har en HP bærbar med et Quick Launch Buttons-panel hvor jeg kan skifte mellem sange, stoppe/pause og styrer lydstyrken mm.

Det virker fint nok med MediaPlayer - her kan jeg sagtens skifte frem og tilbage i sangene uden at programvinduet er  fremme.

Mit problem er bare at jeg gør brug af Itunes, og her SKAL jeg være inde i Itunes programvindue for at skifte sange, og så går det smarte lidt væk...

Så jeg vil høre om I kender et plugin jeg kan installere eller placere i en mappe så det kommer til at fungere. Og i hvilken mappe den så skal ligge i (:

Jeg har Vista Home Premium (:

- Jeg har læst tråden nedenfor, men den viser kun mappeplaceringen til XP, og som sagt har jeg Vista (:

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=150169.

Hjælp mig! (:
Avatar billede mvesth Nybegynder
31. oktober 2009 - 17:11 #1
a