Avatar billede nic84 Nybegynder
01. juli 2009 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken DVD/HDD optager skal jeg vælge?

Hej

Jeg står og skal til at købe en harddisk optager for første gang, så jeg vil gerne have lidt input.

Jeg har fundet frem til 2 modeller jeg skal vælge imellem:

Samsung DVD-SH895DVD
http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=513532&searchArea=products&Soegeord=sh895

Philips DVDR5570H
http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=419661&searchArea=products&Soegeord=DVDR5570H

Jeg har i forvejen et Samsung FULL HD LCD TV.

Hvilken synes i jeg skal vælge og er der overhovedet særlig stor forskel på dem?
01. juli 2009 - 18:03 #1
Se evt. også her -> http://www.recordere.dk/ ...
Avatar billede nic84 Nybegynder
01. juli 2009 - 18:16 #2
Takker men kender godt den webside.

Som sagt så skal det være en af de 2 modeller jeg skrev før.

Men jeg tænker også lidt i retning af om der er nogle fordele ved at købe samsung modellen når jeg har et samsung fjernsyn i forvejen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2009 - 21:01 #3
Det skulle da lige være hvis du kunne bruge fjernbetjeningen fra fjernsyn på recorderen..
Avatar billede nic84 Nybegynder
01. juli 2009 - 23:24 #4
Det er selvfølgelig rigtig nok. Det vil jeg lige prøve at undersøge.

Er der nogle der ved om der kvalitets mæssigt er forskel på Samsung og Philips?

Det er bare fordi jeg synes at jeg har hørt at Philips plejer at stå for kvalitet, men det er der måske ikke den store forskel på mere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2009 - 17:22 #5
Personligt ville jeg gå efter Philips.

Jeg er af den årgang hvor Samsung var det billigste pis man kunne købe, og det hænger desværre ved :)
Avatar billede nic84 Nybegynder
02. juli 2009 - 17:48 #6
Hehe ja okay takker for inputtene.
Hvis du lige gider smide et svar så giver jeg dig pointene.
Avatar billede nic84 Nybegynder
18. august 2010 - 13:21 #7
Nå må hellere lukke den her post. :-)