Avatar billede bramsen Nybegynder
01. juli 2009 - 14:29 Der er 4 kommentarer

Trådløst på min bærbare acer virker ikke eller hvad??

Hej folkens,

Jeg sidder herhjemme med min pc og prøver at koble op på vores trådløse stofa. min kærestes acer (også ny) kobler op helt fint men min vil ikke. Men sætter jeg kablet i kører det fint.. som nu. Idet øjeblik jeg trækker det ud er der intet net. Jeg har søgt på trådløse netværk og koblet op men der er ingen forbindelse til selve nettet. Den viser at der er masser af signal.
Samme problem har jeg når jeg overnatter på hoteller. der kan jeg koble op men bliver smidt af igen konstant. Pænt frustrende.

Jeg håber nogle vil kommentere og hjælpe.

tak på forhånd
01. juli 2009 - 14:59 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Har du korrekt driver til dit trådløse netkort ?

Model/type/fabrikat/... ?
Avatar billede bramsen Nybegynder
01. juli 2009 - 16:13 #2
tja det går jeg ud fra... det hele installerede sig selv lige efter købet.. 4 mdr siden :)
Avatar billede bramsen Nybegynder
01. juli 2009 - 16:15 #3
jeg kører win vista som fulgte med.

802.11 a/b/g/Draft-N WLAN står der på det ???

Syntes det er dybt frustrerende det her .. øv
Avatar billede bramsen Nybegynder
01. juli 2009 - 16:16 #4
Nåh jo og så er det en ACER ASPIRE 4935G :)

så må jeg da have afsløret det meste håber jeg.