Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 00:10 Der er 14 kommentarer

hjælp virus!!

Hej, jeg har fået et virusproblem avg siger jeg har fået flere forskellige virus og nu kan jeg for eksempel ikke få adgang til kendte sidder vedrørende virusbekæmpelse. Jeg kan ikke gå ind på "www.spywarefri.dk" og mange andre... jeg lægger en highjackthis log op hvis nogen vil hjælpe mig?
01. juli 2009 - 06:26 #1
... Joooo - det er jo et stykke vej... Men det hjælpe endnu mere hvis du ikke brugte hvid skriftype på hvis bund. For jeg ka' tilhvertifald ikke læse teksten i HiJackThis loggen *G* ...
01. juli 2009 - 06:27 #2
For 155'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
01. juli 2009 - 06:27 #3
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 08:43 #4
undskyld manglen på svar, men virusen forhindrede mig i at hente antivirusprogrammerne i går, men nu er jeg på en sikker computer, jeg vil lige lade min avg scan køre færdig, men bagefter lægger jeg diverse programmer ind via min sikre computer.
Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 08:45 #5
jeg bruger forresten xp sp 3 pro på en lenovo thinkpad t43
Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 13:21 #6
hej igen her er highjackthis-loggen, min avg fandt 71 problemer som den fjernede, næste projekt blive den der mallware ting i nævnte.

-------------------------------------------
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\WLKeeper.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgnsx.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPFNF6R.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\WINDOWS\System32\reader_s.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Documents and Settings\Jonas\reader_s.exe
C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LENOVO.TPFNF6R] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPFNF6R.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [PSQLLauncher] "C:\Program Files\ThinkVantage Fingerprint Software\launcher.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [reader_s] C:\WINDOWS\System32\reader_s.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue RegistryBooster 2009] C:\Program Files\Uniblue\RegistryBooster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [reader_s] C:\Documents and Settings\Jonas\reader_s.exe
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [LClock] C:\Program Files\LClock\LClock.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: CCC.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send til Bluetooth - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avgrsstx.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Atheros Configuration Service (acs) - Atheros - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Lenovo Microphone Mute (LENOVO.MICMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\MICMUTE.exe
O23 - Service: NetMeeting Remote Desktop Sharing (mnmsrvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mnmsrvc.exe (file missing)
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Unknown owner - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
O23 - Service: Remote Desktop Help Session Manager (RDSessMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: Vis på skærm (TPHKSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless SSO Service (WLANKEEPER) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\WLKeeper.exe

--
End of file - 8728 bytes
Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 13:51 #7
her er den nye highjackthis log efter jeg kørte mallware bytes software. Jeg tror bla. jeg har en virus der hedder noget lignende "userinit logon service"....

-------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgnsx.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\WLKeeper.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPFNF6R.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LENOVO.TPFNF6R] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPFNF6R.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [PSQLLauncher] "C:\Program Files\ThinkVantage Fingerprint Software\launcher.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue RegistryBooster 2009] C:\Program Files\Uniblue\RegistryBooster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [LClock] C:\Program Files\LClock\LClock.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: CCC.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send til Bluetooth - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avgrsstx.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Atheros Configuration Service (acs) - Atheros - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Lenovo Microphone Mute (LENOVO.MICMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\MICMUTE.exe
O23 - Service: NetMeeting Remote Desktop Sharing (mnmsrvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mnmsrvc.exe (file missing)
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Unknown owner - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
O23 - Service: Remote Desktop Help Session Manager (RDSessMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: Vis på skærm (TPHKSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless SSO Service (WLANKEEPER) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\WLKeeper.exe

--
End of file - 8510 bytes
01. juli 2009 - 14:13 #8
... ønsker også at se loggen fra MalwareBytes ...
Avatar billede stenerline Nybegynder
01. juli 2009 - 17:24 #9
jeg kørte lige malwarebytes igen og den fortalte mig at 24 uundværlige windows tjenester var blevet inficeret og at det ikke kunne fjernes, jeg tror jeg formaterer skidtet...
01. juli 2009 - 18:02 #10
Må jeg LIGE se teksten i den log !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2009 - 20:43 #11
Vil også meget gerne se loggen + så ville jeg ønske at folk ville læse hvad der skrives :)
01. juli 2009 - 20:50 #12
(Har mistanke til at det ikke er den rigtige MalwareBytes brugeren har downloaded, men et af de andre 'lokke' programmet på nævnte http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe ...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2009 - 21:12 #13
Du har sikkert ret -  tror han ved en fejl har hentet: registry-mechanic eller lign...

Dette er snavs og skal ikke hentes!!!
01. juli 2009 - 21:17 #14
Provokation: Mon vi hører/læser mere fra <stenerline> i denne tråd ? *S*