Avatar billede maychrist Nybegynder
30. juni 2009 - 14:42 Der er 1 kommentar

Merge en stor tekst pdf med en stor billede pdf

Hvis man har en pdf med 20 siders tekst og en pdf med 20 siders grafik og gerne vil merge dem sammen til en 20 siders pdf med tekst og billede - hvordan gør man så det nemmest?

Jeg har Acrobat pro og kan samle en side af gangen (side 1 med tekst sammen med side 1 med grafik, side 2 med tekst sammen med side 2 med grafik osv.) ved at bruge "ad watermark & background" men jeg vil gerne kunne samle det hele på en gang?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. juni 2009 - 14:51 #1
Hmmm

Det nemmeste er vel næsten at klippe/klister tekst og billeder over i et word dokument hvor du lettere kan redigerer i dokumentet og så gemme det som pdf når du er færdig