Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bulletproof FTP

Hvis nu man har nogle dokumenter som man deler med andre folk liggende på sin ftp, hvordan sætter jeg så BulltProof FTP op til at tillade anonym logon til alle mapper undtagen mappen m. dokumenter?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
10. juli 2001 - 15:04 #1
ja du sætter jo bare standardaccounten op uden de dokumenter, og derefter opretter brugere til de folk som skal ha rettigheder til at se dine dokumenter!

/JB
Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 15:07 #2
Det er prøvet og den (IE) spørger efter adgangskode m.m. når folk vil ind på min ftp... Gør jeg et eller andet galt?
Avatar billede pickup Nybegynder
10. juli 2001 - 18:21 #3
Opret en group account og så ikke vælge at bruge Password.

/pickup
Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 21:01 #4
det hjalp ikke, men tak for hjælpen :)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 21:20 #5
Ser utrolig interessant ud Bulletproof FTP , den må jeg da vist lige teste, om den skal være min nye ftp server ;o), dit problem er rimelig nemt løse under server U, Der ligger en lille vejledning der, som beskriver lidt omkring adgang til forskellige mapper, på ftp://mulle.adsl.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 21:21 #6
ftp://ftp.bpftp.com/pub/bpftpserver/manual_eng.zip

Det kan være dette link kan hjælpe dig ;o)