Avatar billede tjacobt Nybegynder
30. juni 2009 - 11:12 Der er 8 kommentarer

Windows kan ikke åbne disc'en?

I går var var jeg ved at brænde en cd og det gik helt normalt.
Da jeg så skulle til at i seng glemte jeg dog at tage cd'en ud af computeren, som så har været slukket med en cd i.

Problemet er bare at i dag når jeg så åbner computeren og tager cd'en ud. Og vil sætte en ny tom disk i siger den at den ikke kan åbne disken.

Nogle der har oplevet det samme?
30. juni 2009 - 12:01 #1
... ikke kan åbne disken... - er det CD skuffen du mener eller ???
Avatar billede soppdk Nybegynder
30. juni 2009 - 12:20 #2
Det er helt normalt den ikke kan åbne en Tom disk, det skal du ikke tænke mere over.

Den hvis den der imod ikke vil via indhold af orginal eller brændt cd så er der noget galt.

Så hvad er det vi taler om her?
Avatar billede tjacobt Nybegynder
30. juni 2009 - 12:56 #3
Jeg har sat ind tom cd ind i min computer og jeg kan ikke brænde filer på den. Da den siger 'Windows kan ikke åbne disc'en'
Avatar billede Brichs Nybegynder
30. juni 2009 - 12:59 #4
har du prøvet med en anden tom disc? Lyder som om discen er i stykker...
Avatar billede tjacobt Nybegynder
30. juni 2009 - 13:00 #5
Ja, jeg har både prøvet med -R og +R
Avatar billede Brichs Nybegynder
30. juni 2009 - 13:34 #6
Kan den læse skiver med indhold?
Avatar billede tjacobt Nybegynder
30. juni 2009 - 15:59 #7
Nej :( Men det kunne den igår, der var den helt normal.
Avatar billede soppdk Nybegynder
30. juni 2009 - 17:37 #8
Jeg ville prøve med en anden brænder og se om det virker.
så ved du om problemet er Hardware eller software