Avatar billede blylyg Nybegynder
28. juni 2009 - 14:13 Der er 11 kommentarer

Killdisk ?????

Killdisk ser meget voldsom ud. Er der et andet program, som er lidt mere nænsom.
Jeg vil sælge min gamle! PC, men har ikke den nødvendige genoprettelse-CD, som er nødvendig, hvis jeg bruger Killdisk.
Nogen forslag ?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juni 2009 - 15:14 #1
Hvad er det du vil opnå?
Avatar billede oeg Nybegynder
28. juni 2009 - 16:21 #2
Og på hvilken maskine??
Avatar billede blylyg Nybegynder
28. juni 2009 - 17:19 #3
XP home
Avatar billede azerty Juniormester
28. juni 2009 - 18:08 #4
Det blir svært - faktisk umuligt - at nulstille harddisken uden Killdisk. Windows indeholder personlige oplysninger alle mulige steder (plus oplysninger om internetadfærd mv.)

Kan du ikke oprette en gendannelses-cd/DVD fra Windows?

Og så bagefter køre Killdisk. Vær opmærksom på, om der er en skjult partition på harddisken.

http://herberthumlebi.wep.dk/boot_cd-rom/
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 18:27 #5
Avatar billede blylyg Nybegynder
28. juni 2009 - 18:31 #6
Tak for svaret. Jeg tygger lige på det.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juni 2009 - 18:46 #7
blylyg >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2009 - 10:38 #8
Du kan finde en dansksproget guide til killdisk på www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede blylyg Nybegynder
29. juni 2009 - 11:13 #9
Tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juni 2009 - 12:01 #10
Husk at be om "Svar" fra den/dem du ønsker at tildele point.....
Avatar billede azerty Juniormester
01. juli 2009 - 00:14 #11
Det er desværre ofte mere reglen end undtagelsen, at spørgere på Eksperten ikke afslutter deres spørgsmål.

Jeg er ligeglad med points, men jeg vil gerne vide, om spørgeren fik løst sit problem - og hvordan.

Der er sikkert ikke noget at gøre ved denne tendens...