Avatar billede thebathroomking Nybegynder
10. juli 2001 - 13:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

geforce3

hvad for et kort er bedst i forhold til pris og udelse ?
Avatar billede thebathroomking Nybegynder
10. juli 2001 - 13:29 #1
hov..ydelse
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 14:06 #2
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 14:08 #3
Ovenstående er en stortest af 7 forskellige GF3 kort!!!! Læs den og du burde finde svar :) Den er på 41 sider så den er ret omfattende
Avatar billede thebathroomking Nybegynder
10. juli 2001 - 14:10 #4
eehh....det skal lige siges jeg er snot dum og fatter ikke noget af der står..jeg skal sgu bare have at vide hvad der er godt på en eller anden komplet uteknisk måde
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 14:14 #5
De er baseret på samme chipset så forskellen er minimal. Du kan roligt vælge et hvilket som helst GF3 kort. MEN der er stor forskel på dem hvis de skal overclockes!!!! Nogle kan nemlig klare mere end andre, men hvis du ikke vil overclocke det kan du vælge et hvilket som helst
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 14:15 #6
ASUS GF3 skulle være ret godt til at overclockes, men det er også dyrt. Creative har lige kommet med deres GF3 kort. Ved dog ikke om dens ydelse eller mulighed for at clockes MEN det er jo et godt mærke og 500-1000 kroner biligere end ASUS modellen.
Avatar billede thebathroomking Nybegynder
10. juli 2001 - 14:18 #7
tak da :)
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 14:22 #8
takker for point :D