Avatar billede hih Nybegynder
26. juni 2009 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Macbook rebooter i cirkel!!

Hej Alle sammen,

Jeg har fået min fars gamle/lettere brugt Macbook og ville lave en frisk installation af OS. Ved godt at det ikke er udpræget ved Mac, men ville lige starte på en frisk..

Problemet er nu, at den bare genstarter/rebooter i en endeløs cirkel.

Hvad jeg har prøvet:

Jeg har holdt C nede ved opstart, hvilket resluterer i at den grå skærm kommer frem med æble og en "loading" cirkel under. Det har den gjort i 2,5 time og der ser ikke andet. Så det kan ikke være rigtig!

Jeg har prøvet at holde cmd+s nede og den finder nogle fejl og derefter rebooter den i cirkel igen.

Noget der kan hjælpe - Jeg er ved at hive håret af mig selv!!

God weekend

Kenneth
Avatar billede hmanback Nybegynder
26. juni 2009 - 15:40 #1
Hvilket OS er det du installere?

Skal det forståes sådan at du prøver at boote fra DVD og så kører den i loop, eller har du fået installeret OS og når du nu prøver at boote kører den i cirkler?
Avatar billede hih Nybegynder
26. juni 2009 - 15:51 #2
Problemet løst!!
Avatar billede hmanback Nybegynder
26. juni 2009 - 16:05 #3
Så vil det jo være klasse hvis du skrev hvorledes du løste problemet.
Avatar billede hih Nybegynder
29. juni 2009 - 10:02 #4
Hej hmanback - Du har ret, plejer jeg nu også at gøre, men gik ud fra at løsning var for simpel og at det kun var mig som var så dum.

Her kommer den:

Ta' dvd'en ud!! ;-)

God dag til Jer alle