Avatar billede Hullus Praktikant
26. juni 2009 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Forskellen på eps og tiff?

Hej
Jeg står og skal have trykt noget tøj og trykkeren vil helst have en eps fil, men da jeg ikke har ilustrator eller lignende kan jeg ikke lave det.
Så mit spørgsmål er, så længe jeg leverer en vektor fil burde den vel være fin, eller ? jeg kan eksempelvis sagtens lave en vektor tiff eller pdf... men han påstår at de kun plejer at arbejde med ...
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2009 - 14:31 #1
Avatar billede snowball Novice
04. august 2009 - 12:49 #2
Har du brug for mere hjælp? :)

Hvis ikke, så husk venligst at lukke spørgsmålet - http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2