Avatar billede staal84 Nybegynder
25. juni 2009 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Muligt at klone et vindue i Adobe Reader?

Hej

Jeg har et PDF dokument. Det er muligt at åbne 2 vinduer af dette dokument, så de får :1 og :2 efter filnavnet. De kører uafhængigt af hinanden (hvilket jo egentligt er smart nok...), men jeg kunne godt bruge en funktion, hvor en ændring (fx. sideskift) bliver afspejlet i det andet vindue også.

Kan det lade sig gøre?

Grunden til at jeg spørger, er at jeg vil køre det ene vindue på en ekstern skærm, som personen overfor mig kan se på, imens jeg foretager sideskift og afvikle andre programmer fra min skærm.
Den eksterne skærm er sat op til at være en udvidelse af mit skrivebord.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede staal84 Nybegynder
01. juli 2009 - 14:24 #1
Nogen som kender et program som kan det jeg efterlyser?
Avatar billede staal84 Nybegynder
14. juli 2009 - 14:37 #2
Super - lukker da bare spørgsmålet igen.