Avatar billede henrikharling Nybegynder
25. juni 2009 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til flere skærme...

Hej Eksperter

Jeg har købt en Lenovo X61 med dockingstation.
I dockingstationen har jeg sat en 19" skærm så jeg kan se noget når jeg arbejder hjemme...

Nu har jeg så set en DualHead2Go Matrox som tilsyneladende kan gøre at jeg kan sætte 2 skærme til. Det vil jeg rigtig gerne.

Her er mit spørgsmål så...
X61'eren har en max opløsning på 1024*768. Vil jeg så kunne få den opløsning på begge skærme, eller vil den halvere det, så der vil være 512*768 på dem begge?

På forhånd tak.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. juni 2009 - 12:31 #1
hvis du højre klikker på dit skrivebord og vælger " skærmindstilling " alt efter hvilket operativsystem du sidder i - så kan du instille opløsningen individuelt på hver skærm..
så den vil ikke halvere din opløsning selv om du køre split screen
Avatar billede henrikharling Nybegynder
04. juli 2011 - 17:58 #2
bedre sent end aldrig... Skriv et svar, og få dine velfortjente point :-)
Avatar billede henrikharling Nybegynder
17. oktober 2011 - 17:23 #3
Svar så den kan lukkes...