Avatar billede canedo Nybegynder
23. juni 2009 - 18:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Blue Streen of Death på wireless

Når jeg går online hjemme får jeg blue screen of death. Det sker ikke andre steder. Jeg har geninstalleret adaptoren under enhedshåndtering uden held.

Jeg har ikke lavet nogle ændringer på routeren, og vi går alle fint online uden problemer med den fra andre computere.

Blå skærm dukker op sporadisk - nogle gange efter 1 minut online, og andre gange efter 20 minutter.

Fejlen er opstået pludseligt, og det har tidligere fungeret upåklageligt i lang tid.

Nogle idéer til hvordan dette problem kan løses?

200 points for en løsning...

/Camilla
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. juni 2009 - 18:31 #1
kan du skaffe fejlkoden på den?
Avatar billede canedo Nybegynder
23. juni 2009 - 18:47 #2
Hvordan gør man det?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. juni 2009 - 18:52 #3
når der kommer bluesceen skriver den somregl en fejlkode..
Avatar billede hcma Novice
23. juni 2009 - 19:57 #4
det er en laaaang STOP: xxxx xxxx x x x x x xxxx
Som regel nederst i bsod'en
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. juni 2009 - 20:00 #5
har du mulighed for at skrive den?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. juni 2009 - 21:11 #6
når du starter din computer op vælg F8 - og " deaktiver automatisk genstart efter systemfejl"
Avatar billede canedo Nybegynder
24. juni 2009 - 16:08 #7
Tusind tak for info, jeg vil prøve det næste gang jeg er hjemme hos mig selv med min PC igen.

Min router opfører sig også lidt mærkeligt, så ... ved sq ikke om det har noget med den at gøre. Men det bør jo ikke forårsage blå skræm... eller hvad?

Jeg poster her når jeg har prøvet ovenstående.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. juni 2009 - 16:39 #8
blå skærm er somregl en hardware/ram fejl - den burde ikke give blå skærm din router.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. juni 2009 - 18:13 #9
en løsning ville være at geninstallere windows.
Avatar billede canedo Nybegynder
02. juli 2009 - 10:37 #10
Generelt er der en del problemer på min comp nu... den er lidt langsom, og der er gået rod i et program jeg ønsker at få installeret på ny: ActiveSync. Min kollega har tilbudt mig en ny installation af hele computeren.

Jeg skriver status her i sagen hvis jeg får afprøvet ovenstående, eller får installeret windows på ny.

/Camilla
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
02. juli 2009 - 15:02 #11
skal der aflægges svar?

/mathias
Avatar billede canedo Nybegynder
13. juli 2009 - 20:24 #12
hej mathias, jeg har fået geninstalleret min comp så den er som frisk.

Læg et svar.
Avatar billede canedo Nybegynder
25. februar 2010 - 15:51 #13
svarer selv