Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2009 - 14:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kontor-moebler.dk - Erfaringer?

Hej eksperter,

Jeg skal til at købe mig en ordentlig kontorstol og overvejer at handle hos kontor-moebler.dk - har I nogen erfaringer med dem?

Tak!
Avatar billede j4k0b Nybegynder
23. juni 2009 - 14:46 #1
Har ingen erfaring med dem...

Men jeg kan se at de på forsiden reklamerer med "8 dages fuld returret" på trods af at købeloven altid giver køberen 14 dages fuld returret, også selvom varen er pakket ud osv.

Der er dog anderledes regler for erhverv, så jeg ved ikke om det er det de henviser til
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2009 - 14:51 #2
Tja, med fuld returret mener de formentligt også erhverv - og muligvis at returretten også gælder, hvis produktet er taget i brug (og har lidt synligt slid, hvilket ellers invaliderer de obligatoriske 14 dages returret).
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2009 - 14:52 #3
Og lige en ting til: Jeg kigger på deres Barcelona-stol...
http://www.kontor-moebler.dk/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,17/category_id,1/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/vmcchk,1/
Nogen erfaringer specifikt med den eller kommentarer til valget? Evt. alternative sælgere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2009 - 21:17 #4
Du skal ikke købe kontorstol over nettet.
Du ved jo ikke om du kan bruge dem du vælger...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2009 - 21:17 #5
dem = den
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2009 - 21:37 #6
Jeg har lavet en aftale med dem om mulighed for ombytning, hvis det viser sig, at jeg ikke kan sidde i stolen - så det er ikke relevant.
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
05. juli 2009 - 16:33 #7
For omkring et halvt år siden købte min far en kontorstol inde på den hjemmeside. Den første stol han fik manglede der nogen dele. Stolen blev sendt tilbage, hvorefter der gik næsten 2 uger inden han fik en ny. Der var så en stor rift i betrækket, og den blev så også sendt retur. De sagde så, at de ikke havde stolen på lager længere, og min far derfor kunne få pengene tilbage eller vælge en anden kontorstol. Da min far så går ind på hjemmesiden igen, ser han, at kontorstolen er på lager. Han ringer derfor igen og fortæller det. De fortæller ham nu, at de vil sende en ny af sammen slags til ham. Efter en uge hvor min far stadig ikke havde modtaget kontorstolen ringer han derind for igen at få at vide, at de ikke har kontorstolen på lager, og der kommer til at gå to måneder inden de får den hjem. Min far vil så have pengene tilbage, hvilket de siger okay til. Først 10 opkald og 3 uger fik min far pengene retur.

Det er selvfølgelig godt nok et halvt år siden, men min far havde en dårlig oplevelse ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2009 - 21:17 #8
Tak... Det lyder sgu ikke godt. Jeg kigger mig lige omkring igen, men har nogen andre erfaringer med butikken eller lignende?
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2009 - 01:06 #9
Jeg modtog for en uge siden stolen, og der var ingen problemer (bortset fra at jeg modtog to stole, men transporten fik bare nummer to med tilbage igen). Tak for inputtet :) Bare smid nogle svar.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 18:02 #10
Nå. Stadig ingen problemer, dog, med et par små små undtagelser:
1) Den øverste del af ryglænet er relativt hårdt, men dette kan afhjælpes med et håndklæde, et tæppe eller hvad man nu ellers lige kan smide over ryggen.
2) Højre armlæn er en lille smule løst, når det er helt oppe.
3) Der er lidt for lang afstand mellem armlænene, men det skyldes nok mest min ikke-så-brede-bygning.