Avatar billede groundzero Nybegynder
22. juni 2009 - 11:52 Der er 1 kommentar

Paypal trækker tilsynesladende penge på visakort

Der har gennem længere tid været problemer med mit visakort. På min kontooversigt i kan jeg bl.a. læse følgende:

"visa/dankort dkk 192,25 kurs 100,00 Nota nr. 87621 PAYPAL *SOULBOUNDWO, 35314369001"

Det er ikke beløb jeg vil kendes ved. Lignende transaktioner blev lavet på et tidligere kort jeg havde, men fik bestilt et nyt, da jeg ikke ville kendes ved disse trækninger. Nu dukker de altså op igen, og jeg kan ikke finde ud af havd det. Jeg har googlet lidt rundt, men er ikke blevet meget klogere. Nummeret til sidst er dog kædet sammen med Skype (skrives der flere steder), men hvad det betyder ved jeg ikke helt.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juni 2009 - 15:01 #1
eftersom to forskellige kort bruges til Pay-Pal, kan du jo spørge pay-pal hvad dette er og hvilken konto de hæves til.

Ydermere bør du overeveje at få kontrolleret din computer for Virus, for efter mig at bedømme ser det ud som om du har en ubuden gæst der aflæser dit kort når du bruger det på nettet!