Avatar billede a55830 Praktikant
22. juni 2009 - 11:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder fra mobil via MMS til E-mail

Hej

jeg har det her problem , jeg ville gerne sende mms(mails) til min hjemmeside.

en bedre forklaring : laver en mms med et billede i og sender den til min e-mail og min server lægger så billedet i den folder jeg har bedt den om i mailen , er det muligt.......
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
22. juni 2009 - 11:45 #1
Kan du ikke sætte din telefon op til at sende e-mails?

Jeg har f.eks. en blog.
Hvis jeg sender en e-mail fra min telefon til min blog email, så bliver der oprettet et nyt indlæg med billedet og teksten fra min e-mail.
Avatar billede a55830 Praktikant
22. juni 2009 - 16:03 #2
pointen er at jeg meget gerne ville have at om det var en mms eller en e-mail er at de billeder der er i beskeden bliver lagt i en mappe som bliver defineret af emne
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
23. juni 2009 - 08:14 #3
ok, der kan jeg der kan jeg så ikke hjælpe dig. Dette kender jeg kun at gøre genne Outlook.

Kan du give lidt mere info ang hvordan e-mail bliver håndteret på din server, så kan jeg måske finde ud af noget.
Avatar billede a55830 Praktikant
24. juni 2009 - 22:19 #4
jeg har bare en alm MS2003 server med alm SMTP/POP Mail

Hvis det var muligt at lave en servic så jeg ikke behøver at have en bruger logget ind.

Min MS2003 server er sat op standart IIS og mail
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
29. juni 2009 - 08:16 #5
Sorry jeg har ikke været ved computeren i de sidste par dage, har du fundet ud af noget?

Er det en hosted eller er det din private server?
Avatar billede a55830 Praktikant
20. oktober 2009 - 13:46 #6
det er en privat server
jeg kan ændre alle indstillinger