Avatar billede sauerberg Nybegynder
22. juni 2009 - 01:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express meddelelse ved opstart af computer (WIN 2000 XP PRO)

Efter at have anvendt WIN 2000 XP PRO med IE8 på min anden komputer gennem nogen tid, er der pludselig begyndt at poppe en meddelelse op på skærmen ved opstart. Meddelelsen siger "Outlook Express kan komprimere meddelelser for at frigive dislplads".

Jeg kører med Office Professional 2007 og kører OUTLOOK (ikke Outlook Express) hvis dette kan have betydning for det svar jeg søger - nemlig hvordan i h :-( jeg fjerner den meddelelse. Har set under opsætning og kan ikke finde et sted at slukke for ovennævnte.
M.v.h. John
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 06:09 #1
Avatar billede sauerberg Nybegynder
22. juni 2009 - 09:37 #2
OK "vejmand", jeg ser på løsning via den viste link. Ud over det, så forstår jeg ikke hvordan dette "problem" nu dukker op. Jeg har kørt med WIN 2000XP PRO samt IE7 på begge mine computere siden 2005 samt et Office 2002 pakken, og aldrig set det problem. I starten af i år opdaterede jeg til IE8 og heller ikke efter det set problemet.

For godt en måned siden lagde jeg Office Professionel 2007 på min anden computer som omtalt, og der er på den problemet er - stadig ikke set på min lad os kalde den "arbejdsmaskine" hvor jeg indtil videre stadig kører med den gamle Officepakke som dog er planlagt opdateret også. Nu er spørgsmålet egentlig hvad der skyldes den forbandet meddelelse og om jeg skal "tilbage neddaterer" og i givet fald hvad. Jeg gider ikke det pjat og jeg har helt afgjort ikke pladsproblemer, og vil aldrig få det.

Nå, men det er jo ikke dit problem men mange tak for dit link.

M.v.h., og há en god dag.
John Sauerberg
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:32 #3
Var der noget du kunne bruge???
Avatar billede sauerberg Nybegynder
01. juli 2009 - 23:24 #4
Hej vejmand,Link OK ... problemet løst, i al fald som antydet til der er "tastet" 100 gange, så må man lige ind igen for at nulstille - dybt debilt system - kan ikke se logikken hvis der i det hele tale er nogen. Anyway, nu har jeg bestil ny Office pajje til min arbejdsmaskine også, og så må jeg hellere lige frekventerer regedit funktionen med det samme, når ny installation og seneste opdateringer er afsluttet.

I det hele taget er jeg grundig træt af S/W, således er jeg også i en veritabel krig med SPAMHOUSE grundet blokering af min IP, igen fordi jeg ikke har/havde aktiveret SMTP Authentication i mailprogrammet. Well, har aldrig haft de problemer siden jeg gik på Internettet i 1990, skide irriterende blokering og spild af min arbejdstid. OK, ikke mære snak, der skal arbejdes.

M.v.h., John