Avatar billede mariacamilla Nybegynder
21. juni 2009 - 22:51 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg en reklamefilm "pakket om" til kun 1 fil så den kan lægges på nettet?

Min søn har netop deltaget i en reklamefilm, som jeg har fået tilsendt på en dvd.
Denne ville jeg gerne lægge ud på min hjemmeside eller Facebook eller Youtube, så hans bedsteforældre i Frankrig vil kunne gå ind og se den.
Når jeg forsøger at kopiere den eller gemme den på min computer, siger den at den ikke kan finde stien.
Når jeg forsøger at lægge den ind på eks. Youtube kan jeg se at den ligger som AUDIO_TS og VIDEO_TS og inde under VIDEO_TS er der yderligere tre underpunkter:VIDEO_TS.IFO, VIDEO_TS.VOB og VIDEO_TS.BUB
Hvad skal jeg gøre for at få min lille film på 1 minut over i et menneskeligt format?

KH Camilla
Avatar billede mk_ Nybegynder
21. juni 2009 - 22:55 #1
Avatar billede mariacamilla Nybegynder
21. juni 2009 - 23:06 #2
Du godeste - det er jo totalt avanceret og omstændigt og kræver at jeg tager en længere videregående uddannelse. Jeg tror ikke jeg tør prøve kræfter med det faktisk.
Er det virkelig den eneste måde at gøre det på når det bare er et minut jeg skal have over på min pc?
22. juni 2009 - 06:46 #3
NB: Denne kategori er forbeholdt brugen af og fejl på www.eksperten.dk - brug venligst en anden kategori så får du flere kommentarer/svar...