Avatar billede lfa Nybegynder
21. juni 2009 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Spinpoint F1 1TB vises kun som 7.87 GB

Der er tidligere blevet oprette et spørgsmål omkring dette, men da den virkede lidt død og jeg havde prøvet det der blevet forslået derinde vil jeg prøve med mit eget.
Nogle der en god idé?
Mit bundkort er et GA-965p-DS3
Link til spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/873333

Det enste jeg ikke har prøvet er det som helgec skriver, men det er fordi når jeg prøver at starte INSERT kommer den med en fejl hvor der står" Can´t find INSERT filesystem, sorry"
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2009 - 18:54 #1
Prøv at skriv til helgec. Han er skiegod til sådan noget der, og hen er ikke typen der giver op :)
Avatar billede lfa Nybegynder
30. juni 2009 - 23:10 #2
kontaktede helgec som straks gik igang med den helt store hjælp. Fulgte guiden med INSERT, ville gerne vise hele disken der, men så snart jeg smed en windows install cd i viste den 7,83 gb. Det sidste foreslag fra helgec var at jeg skulle downloade opensuse og prøve det. Det gjorde jeg så og installerede det, det kunne selvfølgelig godt vise hele disken. Så prøve jeg igen at smide en windows install cd i og vupti det virkede. Helt hvorfor denne metoden hjalp ved jeg intet om :)
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2009 - 07:21 #3
Jeg samler ikke point så snup dem selv eller giv dem til "john_stigers" som hjalp dig på sporet
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2009 - 20:39 #4
Behold dem :)
Avatar billede lfa Nybegynder
01. juli 2009 - 21:19 #5
Tak tak, dejligt at være blevet en 1 tb rigere :)