Avatar billede lovebuine Mester
10. juli 2001 - 09:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tilføj/fjern virker ikke

Når jeg går ind i tilføj/fjern så får jeg denne fejl

der er ikke installleret nogen programmer på computeren og et lille vindue med en fejl dukker op og der står  an unexpected error occurred

klassen er ikke registreret

res://appwiz.cpl/listbox.htc
line: 225

Hvad kan der være galt??
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 09:32 #1
Tryk Start - Kør > CMD

Skriv så følgende: REGSVR32 APPWIZ.CPL
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 09:34 #2
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 09:34 #3
Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 10:11 #4
Prøv at gå ind i hjælp, og søg efter tilføj/fjern programmer, jeg ved ikke om det hjælper med en lille smutvej :)
Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 10:11 #5
Hov glemte

/Scott

*Ss* :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 10:51 #6
makse> sjovt du lige tager den, jeg kan huske at der var en der spurgte om noget der skulle tilføjes/fjernes og da jeg skulle prøve det fik jeg fejlen, kan du forestille dig mit fjæs ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 10:57 #7
Retaxes > Lol, A Kodak Moment. :)
Avatar billede lovebuine Mester
10. juli 2001 - 12:04 #8
makse: jeg har prøvet REGSVR32 APPWIZ.CPL og jeg har prøvet at expand app.cpl fra cden og det virker ikke, mit tilføj/fjern icon er også forsvundet.
når jeg starter appwiz.cpl inde i system32 så kommer tilføj/fjern frem men med fejl.

Har også kigget i HKLM\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall, der er 3 reg bla enableautodial & proxyenable
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 12:21 #9
Prøv med SFC.exe fra en kommandoprompt og genstart, ha\' din win2k skive klar!
Avatar billede lovebuine Mester
10. juli 2001 - 13:18 #10
retaxes: jeg prøvede det,men det virkede ikke, men jeg har fundet ud af det via

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q266/6/68.ASP

det var åbentbart mine reg filer der var prob

men tak for hjælpen

Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 13:27 #11
Det er ok, det var den makse foreslog ;o)