Avatar billede skovbamsen Nybegynder
20. juni 2009 - 23:34 Der er 1 løsning

hjælp en kalender fattig mand... skal finde eller have lavet en kalender til et website

hey..
da jeg er totalt lost i denne verden af progamering osv. ønsker jeg lidt hjælp..

jeg vil gerne lave en hjemme side med en funktion at brugere kan tilmelde sig (skal kunne administeres)og oprette arangementer i en kalender.

har fundet 1 der evt kan ligge som grundlag for hvad jeg skal bruge..
http://www.usflashmap.com/products/flash_calendar/flash_calendar_pro.htm

den opfylder næsten hvad jeg skal bruge..
kan se at den kan ændres på ret mange punkter..
kan dog ikke finde ud af om den tilader muligheden for at tilmeldte brugere kan tilføje arrangement direkte eller om det skal foregå over en database..

så mangler en der kan og vil hjælpe med at finde en gratis kalender der kan det samme, eller en der kan lave en.
og evt kaste den op på et webhotel.

design messigt passer den her mig fint..
men der er da plads til fix'e løsninger hvis der er en keativ sjæl

men har altså ikke rigtigt nogle penge at kunne spendere på dette..som udgangspunkt..
men har en masse point's

mvh jim..
www.teamman.dk
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
21. juni 2009 - 22:05 #1
poster den et andet sted