Avatar billede jakka Nybegynder
20. juni 2009 - 16:07 Der er 1 kommentar

HTC Magic til Sounddock

Jeg har købt en HTC Magic og har samtidig en Bose Sounddock jeg har brugt til min iPod. Er det muligt at konvertere stikkene så jeg kan bruge Sounddocken til at afspille musik fra min Magic?

På forhånd tak.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
20. juni 2009 - 19:59 #1
Hvis der er line-in i sounddocken så mener jeg at du kan bruge en adaptor. Det kan man i hvert fald med WinMO-telefonerne af næsten samme design:

http://tele-online.dk/product.asp?product=15769

(kan også findes billigere sikker, google HTC og 3,5 mm)