Avatar billede toomtam Nybegynder
20. juni 2009 - 10:09 Der er 7 kommentarer

finde dobbel

dav nu har jeg ca 20.000 foto fordel paa 3 hardiske og jeg ved at der er nogen der er dobbel af saa vil jeg hore om man kan finde et program der kan finde dobbel foto da not har ca 300 dobbel foto sa der kan spares hardisk plads
Avatar billede mrtn Nybegynder
20. juni 2009 - 10:12 #1
Avatar billede justrace Novice
20. juni 2009 - 10:13 #2
Har kigget efter det, men der har været stillet det samme spm. for et stykke tid siden, men kunne ikke umiddelbart finde det.

Men, pas nu på, der kan hurtigt smutte 2 ens mapper hvis man har lidt for travlt. :)
Avatar billede justrace Novice
20. juni 2009 - 10:16 #3
Kigger man længe nok, så:  http://www.eksperten.dk/spm/844966
Avatar billede sh-dk Nybegynder
20. juni 2009 - 10:47 #4
Windows Comander er et rigtigt godt program til det.
Især hvis du har været med fra dos. Da hed det Norton comander.
Avatar billede toomtam Nybegynder
20. juni 2009 - 10:51 #5
har kikket pa det er lidt svart at finde udaf saa noget andet vil vre godt og ikke noget med en prove tid og det skal kunn se paa flere drev da jeg har foto paa 3 hardiske og best hvis findes noget paa dansk
Avatar billede justrace Novice
20. juni 2009 - 10:54 #6
Det kan vel findes på et museum, eller .... :)

Den nyeste, hvis den stadig virker, hedder Total Commeander.
Avatar billede nissen2630 Novice
20. juni 2009 - 10:55 #7
Easy Duplicate Finder kan anbefales..Der kan man med ret stor sikkerhed se om filerne er ens.
http://www.pcworld.dk/download/3/1598