Avatar billede fredeuhr Nybegynder
20. juni 2009 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Netgear

Jeg har en Netgear NAS, som jeg ganske enkelt har fået til at fungere på mit LAN, men jeg vil gerne kunne have tilgang til den via internettet - det ser jeg ikke beskrevet nogen steder i manualen.
Avatar billede justrace Novice
20. juni 2009 - 10:02 #1
Det er fordi det er din router der skal klare den side af sagen.
Avatar billede fredeuhr Nybegynder
20. juni 2009 - 10:04 #2
Det er muligt at det er min router, der skal klare det, men det bringer mig jo ikke videre !
Avatar billede justrace Novice
20. juni 2009 - 10:10 #3
Du skal åbne en port på routeren som sender trafikken videre til den ip din NAS har.

Det kommer helt an på hvilken router du har, hvordan det gøres.
Og hvilken NAS det er.
Avatar billede fredeuhr Nybegynder
24. juni 2009 - 14:10 #4
Nu er alt prøvet - tror jeg. Min router er en LINKSYS og jeg har prøvet alt synes jeg, men jeg kommer ikke igennem.
Der må da være et eller andet sted, hvor man kan få vejledning i denne type opsætning.