Avatar billede cldu Nybegynder
20. december 1999 - 22:33 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

arkiv-system

Hej gutter!

Jeg står og skal bruge et arkiv system der er nemt at håndtere - og hvad bedre end ASP til at klare opgaven?

Det, jeg leder efter, er et script der er arrangeret lidt ligsom her på eksperten: der skal være et link til den arkiverede "nyhed", dvs. ligesom SSI skal indholdet kunne hentes ind i et allerede eksisterende dokument. Det der er the tricky f******g part er at jeg skal bruge et admin system til at redigere/slette i arkivet.

Jeg har kigget alle de "offentligt" tilgængelige scripts igennem, og har ikke fundet det jeg søgte.
Avatar billede cldu Nybegynder
20. december 1999 - 22:34 #1
...Det der er the tricky f******g part er at jeg skal bruge et admin system til at redigere/slette i arkivet... plus at jeg gerne skulle kunne oprette nyhederne derigennem.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 00:06 #2
Jeg kan sende dig et totalt nyhedscript jeg selv har rodet lidt med. Der kan du oprette, slette og rette. Der tilhører en access database. - hvis du er interesseret...
Avatar billede aller Nybegynder
21. december 1999 - 00:39 #3
skjoldby:
Det kunne jeg godt tænke mig (hvis du vil sende det til mig... :)
Avatar billede ruprect Nybegynder
21. december 1999 - 01:53 #4
Skjoldby:

Er der et sted hvor man kan finde dit script?

- Michael
Avatar billede cldu Nybegynder
21. december 1999 - 02:29 #5
skjoldby: webmaster@aenema.dk
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 10:58 #6
Så har jeg sendt det.
Avatar billede cldu Nybegynder
21. december 1999 - 11:24 #7
jeg kigger, og ser om det er noget :-)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 12:23 #8
rupect>> vil du bare afrpøve det eller vil du have det. Du kan teste det på:

Dette er brugerens side:
http://www.skjoldet.dk/news/

Dette er admin-siden:
http://www.skjoldet.dk/news/admin.asp

Der er ikke password på admin siden endnu, det har jeg ikke haft tid til endnu.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 12:29 #9
ruprect>>> Hvis du vil have det kan du oprette et spm med lidt point, da jeg virklig har knoklet for at få det til at virke ordenligt. Hvis du vil have et specielt til dig, må jeg betragte det som en kommerciel sag, også må jeg opkræve en lille skilling. Men det kan vi jo snakke om...
Avatar billede cldu Nybegynder
21. december 1999 - 12:46 #10
skjoldby: dammit det virker for fedt!!!! :-)))
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 13:04 #11
Fedt at høre....
Avatar billede cldu Nybegynder
21. december 1999 - 15:16 #12
det var sq for sejt... det virker SÅ fedt...! :-))

men: der er 150 point til til den der få lavet det om så den kun viser de første tre linier, og laver hver overskrift om til et link der henter HELE nyheden frem...
Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. december 1999 - 15:28 #13
Skjoldby >> Jeg har oprettet et spm til dig, håber du gider at svare / acceptere

På forhånd tak

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=8813
21. december 1999 - 19:05 #14
Avatar billede koder Nybegynder
21. december 1999 - 23:10 #15
kan jeg også få en kopi??

morten@funstuff.dk
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. december 1999 - 23:27 #16
opret et spørgsmål med lidt point så sender jeg det til dig.
Avatar billede ulrik Nybegynder
23. december 1999 - 16:25 #17
skjoldby >> Jeg kan se at du skriver at det er et script du har siddet og rodet lidt med, du skal lige tænke over hvis det ikke er et du selv har bygget så har du ikke copyright til det!
Avatar billede morpheus Nybegynder
23. december 1999 - 21:14 #18
Skjolby>>> Hvor mange point vil du have for det ?
Avatar billede botha Nybegynder
24. december 1999 - 00:44 #19
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. december 1999 - 14:32 #20
ulrik>>> du har ret, men jeg kan da selv bestemme over hvem der skal ha det. Hvis jeg ikke ønksede at nogle skulle have det så havde jeg jo ikke givet det ud. - Men som jeg siger har jeg jo fundet stumperne rundt omkring på nettet og sat det sammen. Jeg har endnu ikke set en samlet løsning som jeg nu deler ud af. Så jeg har vel ret til lidt 'belønning' i point.
Avatar billede ulrik Nybegynder
24. december 1999 - 19:23 #21
Jaja selvfølgelig, jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på det, for hvis du ikke selv havde sat det sammen og designeren kom forbi, så ville han nok blive rimelig sur, da det er sjældent at folk der har opbygget større sytemer vil se det blive givet væk til alle, nu når de har slidt for at lave det...
Avatar billede skjoldby Nybegynder
25. december 1999 - 02:58 #22
Hvis de ikke ville se det blive brugt, havde de nok ikke lagt det ud på nettet til fri afbenyttelse...
Avatar billede ulrik Nybegynder
25. december 1999 - 23:39 #23
det var ikke en trusel bare for at gøre dig opmærksom på det!
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
27. december 1999 - 00:49 #24
hej skjoldby

mangler du stadig point?

så se her

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=8963

hanne - rk