Avatar billede bx Nybegynder
18. juni 2009 - 23:46 Der er 5 kommentarer

target_form_element is not defined

Hej.

Jeg har installeret CMS made simple på one.com.

Når jeg bruger TinyMCE og vælger ikonet for at indsætte et billede er der mulighed for at klikke på en kan så man kommer ind i en file manager. Det er en indbygget file manager som kom med TinyMCE.

Men jeg får denne fejl (bruger firebug):

target_form_element is not defined
openBrowser("srcbrowser", "src", "image", "theme_advanced_image_image_browser_callback")form_utils.js (linje 62)
java script:openBrowser('srcbrowser','src',%20'image','theme_advanced_image_image_browser_callback');()()
tinyMCEPopup.openBrowser(target_form_element, type, option);
Avatar billede ebusiness Nybegynder
19. juni 2009 - 00:16 #1
Det er meget svært at svare på spørgsmål om fejl uden at se noget kode. Men altså, hvis du har installeret en standard løsning og den ikke virker pga. fejl i koden, så er det mest naturlige at gøre at forkaste den løsning og lede efter et alternativ. Alternativt kan du tage kontakt til skaberen og bede ham om at rette i sin kode.
Avatar billede majbom Novice
19. juni 2009 - 12:48 #2
er du sikker på at denne filemanager er indbygget i tinymce?

som jeg ser det på deres hjemmeside er MCfilemanager et plugin der koster penge...
Avatar billede bx Nybegynder
20. juni 2009 - 14:12 #3
Det viste sig når jeg uploaded tinymce filerne op for trejde gang virkede det pludselig igen. Det må have været nogle ødelagte filer der lavede problemer.
Avatar billede majbom Novice
21. juni 2009 - 13:11 #4
godt nok - husk at acceptere dit svar...
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 12:42 #5
bx?