Avatar billede laksepote Nybegynder
18. juni 2009 - 22:29 Der er 1 kommentar

linksys media center extender 2100/2200

Jeg overvejer at købe en mediacenter extender til at afløse min lidt hjemmelavede lan-musikløsning.

Jeg har idag en gammel asus-router wl-500g, som med et særligt plugin til windows mediaplayer lader mig afvikle musikken via usbporten over en adapter til mit musikanlæg i stuen, fra enhver
stationær eller bærbar på netværket.

Nu skal routeren skiftes ud, og jeg må altså finde en ny musik-løsning. (er ligeglad med video og onlinetjenester)

Jeg har derfor kigget lidt på linksys extenderen her

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418913&searchArea=products&Soegeord=dma2100

Jeg ved godt, at den kun kører med vista mediecenter, hvilket jeg lever med, men spørgsmålet er, om jeg kan afvikle og styre musikken fra mediecenter-pc'en eller om jeg pinedød skal bruge fjernbetjeningen og have mit tv tændt ??
Avatar billede frandsen98 Nybegynder
14. september 2009 - 14:45 #1
Hej Laksepote

Har du fundet svaret noget sted? jeg har søgt mange steder får a finde ud af nøjagtig det samme uden held!

Mvh
Andreas