Avatar billede alikdrengen Nybegynder
18. juni 2009 - 18:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

SKAL HAVE HJÆLP HURTIGST MULIGT!!

JEG HAR LIGE FÅET MIN ANDEN PC

OG VIL TILSLUTTE DEN TIL MIN FØRSTE PC

PÅ DEN MÅDE MENT AT JEG VIL HAVE AT MIN FØRSTES COMPUTERS DREV OG MIN ANDEN COMPUTERS DREV BLIVER SAMMENKOBLET SÅ JEG HAR 4 DREV:

2 C DREV

OG

2 D DREV

HVORDAN GØR JEG?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. juni 2009 - 18:45 #1
Sidder Caps Lock fast?
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
18. juni 2009 - 18:48 #2
nej
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
18. juni 2009 - 18:49 #3
et godt råd : skriv ikke med store bokstaver, og virk heller ikke for ivrig, der er ingen der egentlig vil hjælpe en desperat mand, der skriver med store bokstaver.
så næste gang skriv med små bokstaver og undlad at skrive " skal have hjælp hurtigt " - support tager den tid det tager når det er gratis (:
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
18. juni 2009 - 18:59 #4
jeg viste ikke at caps lock var til

jeg fandt først ud af det a jeg havde skrevet brevet...

men tak
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2009 - 19:05 #5
Og hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt bliver det småt, meget småt med løsningsforslag
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
18. juni 2009 - 19:30 #6
hvorfor har du så et tidligere spørgsmål hvor du også kun skriver med stort?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. juni 2009 - 19:46 #7
jeg fandt først ud af det a jeg havde skrevet brevet...

Kan du ikke se på skærmen, hvad du laver på din PC???
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
18. juni 2009 - 19:48 #8
NU HANLDER SPØRGSMÅLET JO IKKE OM BOGSTAVERNE...

det godt nok lige at minde ham på det men mere behøver man heller ikke at gøre ud af det...

det er jo fuldstændig no life vis man går sår højt op i sådan nogle lige gyldige ting...
Avatar billede vejmand Juniormester
18. juni 2009 - 19:57 #9
ohhelpme >> Det er muligt du mener det, jeg tror bare det bliver lidt svært at hjælpe, hvis spørgeren ikke kan se på skærmen hvad der foregår.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2009 - 20:36 #10
Er løsningen ikke bare at drevene skal deles på begge pc´ere?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. juni 2009 - 22:01 #11
Jeg kan slet ikke se fornuften med det. Hvad er meningen med at
køre med 2 computere for at få fire drev? Er det HD plads det drejer sig om? I så fald er det en fandens dyr løsning. Selv med
skærmen slukket bruger computer 2 en masse strøm.
Men oplysningerne fra spørger er mildest talt meget sparsomme.
Avatar billede genbrugshallen Nybegynder
19. juni 2009 - 05:22 #12
hej alikdrengen
jeg tror ikke det kan lad sig gøre at du få 2 C & 2 D  drev på din computer da dine disk bliver tildelt et id A B C D E osv.

Hilsen
Per
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 13:58 #13
JOHN STIGERS

hvordan får jeg den så til at gøre sådan?
Avatar billede perolsen Novice
23. juni 2009 - 01:01 #14
hmm sæt dem sammen i et netværk
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
13. september 2009 - 21:03 #15
hvordai et netværek PEROLSEN?