Avatar billede tjaz Nybegynder
18. juni 2009 - 16:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God start på Ruby?

Hej,

Jeg har efterhånden en del erfaring med forskellige programmeringssprog og har nu overvejet at kaste mig ud i Ruby - er der nogen som ligger inde med et godt råd til, hvordan man nemmest kommer i gang, bog - gode tutorials eller ligende.

Pft.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juni 2009 - 16:07 #1
Programming Ruby / Dave Thomas

skulle vaere BOGEN
Avatar billede tjaz Nybegynder
19. juni 2009 - 08:36 #2
Tilsyneladende ikke nogen med et bedre bud, smid svar så du kan få point :)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2009 - 08:58 #3
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2009 - 08:58 #4
Den er kendt som "The pickaxe book".
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2009 - 11:22 #5
Bemaerk at Ruby paa en del omraader er et lidt anderledes sprog. Man skal vende sig til at taenke anderledes i forhold til mange andre sprog.