Avatar billede majse__-- Nybegynder
16. juni 2009 - 15:27 Der er 6 kommentarer

hvad skal jeg gører?

heej :)
jeg er en pige på 12år, der meget gerne vil værer model, men hver gang jeg siger det til min mor eller far siger de at de ikke syntes at jegskal værer det..
jeg kan ikke få dem til at skifte mening..
-hvad skal jeg gører?

hvis jeg nu for dem overtalt hvor skal jeg så gå hen og søge, til nogle rimelige penge og hvor jeg måske også kan tjæne noget på det ?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
16. juni 2009 - 15:28 #1
Måske forkerte forum at spørge om sådanne ting? da dette er et IT-Forum..
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
16. juni 2009 - 21:02 #2
Altså alt det der med at være model er jo ikke lutter lagkage, og det kan også blive svært for dig, nu hvor du kun er 12 år, så jeg forstår godt dine forældre - de vil sikkert gerne have, at du får dig en rigtig uddannelse.
For at du kan blive model i første omgang skal du jo være en min. højde.
Men jeg ved Vi Unge én gang om året find jer nye talenter til modeshows. Du kan jo prøve at tilmelde dig dertil og ellers kan du jo imellemtiden øve dig på de forskellige ting, for jeg kunne forestille mig, at du lige er ung nok endnu. :)
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
16. juni 2009 - 21:11 #3
Du kan selvfølgelig også prøve dine hjemmeside med dine forældre.
http://www.pralamodels.dk/blivmodel.php
Avatar billede ravnemor Juniormester
20. juni 2009 - 17:30 #4
Denne sætning ville dog få mig til at holde mig væk

"Du modtager dit honorar, når modelbureauet har modtaget beløbet fra kunden"

Så hvis kunden ikke betaler, få man ingen penge...det burde ikke være modellens problem.
Avatar billede ravnemor Juniormester
20. juni 2009 - 17:31 #5
Og når man læser lidt længere, ser det ud til at man kommer til at afholde en del udgifter selv til feks biller...
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
21. juni 2009 - 08:59 #6
Jeg synes da også klart, at hun hellere skulle finde på noget med Vi Unge, men på den anden hjemmeside - man bliver jo nød til at gøre noget ved det hvis man vil ud i verden og blive en kendt model, og det koster altså nogen penge og kræfter fra start.