Avatar billede jnh Nybegynder
16. juni 2009 - 12:44 Der er 5 kommentarer

Opret domæne og læg alle mails til denne i specificeret mappe

Hej.

Jeg har forhåbentlig en simpel problemstilling.

Jeg har brug for at oprette et domæne på vores exchange server, som lægger alle mails som er sendt til dette domæne med i en mappe.

Eks. alle mails sendt til *@jesperh.dk skal lægges ned i en mappe "D:\incoming\pickup1\"

Jeg ved stort set ingenting om Exchange serveren :-(
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 14:11 #1
Hvilken version af Exchange Server er der tale om?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 14:37 #2
Du kan måske med fordel benytte flere virtuelle servere og dermed filtrere på modtager-domænet: http://www.computerperformance.co.uk/exchange2003/exchange2003_global_settings.htm#Recipient%20Filtering
Avatar billede jnh Nybegynder
16. juni 2009 - 15:20 #3
Sorry...

Det er Exchange server 2007...
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 15:49 #4
Det må blive et skud i tågen, men kan det være noget med en ekstra transport agent http://www.msexchange.org/articles_tutorials/exchange-server-2007/planning-architecture/understanding-transport-agents-part1.html ?
Avatar billede jkr_bygteq Nybegynder
15. juli 2009 - 11:16 #5
Hvorfor vil du have filerne i en mappe og ikke en mailbox?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester