Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
16. juni 2009 - 12:34 Der er 5 kommentarer

sla filer

Jeg mener de hed sla. Der ligger en del af de file og fylder, det ser ud som om at der er dato på dem, er det filer jeg kan slette?

På forhånd tak .
Avatar billede hundevennen Nybegynder
16. juni 2009 - 12:45 #1
Avatar billede egonspock Seniormester
19. juni 2009 - 00:46 #2
Hvor ligger de og hvad hedder de nøjagtigt?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. juni 2009 - 07:32 #3
Som du kan se jfr. linket så er det filer der er lavet med et publishingprogram der hedder scribus - jeg kender det ikke - men det er ihverfald ikke en del af dit styresystem, så der skulle ikke være noget problem i at slette dem
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. juni 2009 - 07:33 #4
scribus er et gratis opensourceprogram - hent det ned og installer det og se om du så ikke kan åbne filerne
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
22. juni 2009 - 07:48 #5
ja det viste sig at jeg havde husket forkert, der er  tale om asl filer som efter hvad jeg kan læse mig til bloater HD efter en af de sidste opdateringer. De ligger sammen med mine photoshop styles filer