Avatar billede EPost Nybegynder
16. juni 2009 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Ny hjemmeside

Søger en designer/programmør til at lave en ny hjemmeside.

Hej eksperter,

Jeg søger en designer/programmør til at lave en ny hjemmeside. Hjemmesiden skal laves sådan at den kan vedligeholdes af en der ikke selv er programmør men dog har noget erfaring.
Siden skal indeholde et flot, enkelt og overskueligt design og der skal være et bannersystem der køre med vores nuværende banner. Derudover skal der være søgefunktion, nyhedsbrev, kontakt side, bruger login, forum, opslag(køb og salg) herunder en brancheorienteret database, Evt. andre muligheder og moduler til eks. Galleri , Shop, Nyheder, Nyhedsarkiv, printervenlig, tip en ven m.v.

Det hele kan også være  bygget op om eksisterende programmer og moduler og sammensat der ud fra.

Skulle det være noget vi kan samarbejde omkring så finder vi nok et beløb du kan være tjent med.

Lad mig høre fra dig
Mvh EPost
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. juni 2009 - 11:26 #1
Nu er det jo snart sommerferie (:
- Jeg har ingen planer for sommerferien endnu så måske jeg er intreseret.
Jeg har selv bygget www.coolboom.dk minus design.

Øhm. Vil bare lige høre hvor mange penge du/i har tænkt sig a smide i dette "lille" projekt.?

//Mikkel

Er ikke særlig tit online på eksperten
så kontakt mig på bering1994@hotmail.com
Avatar billede fusion-it Nybegynder
16. juni 2009 - 11:37 #2
Jeg er også med på vognen har lige send dig en Privat PM :)