Avatar billede hyben Novice
15. juni 2009 - 21:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode 10 på mit SDHC kort

Nyt kamera og nyt kortformat. Jeg kan ikke åbne kortet på min Pc og jeg kan ikke opdatere eller finde driver til det. Jeg får kode 10 ... men løsningen med at afinstallere og derefter geninstallere virker ikke ... Kortet er SdHC format
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
15. juni 2009 - 21:19 #1
Understøtter din kortlæser SDHC? Ellers kan du ikke se kortet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2009 - 21:33 #2
Som Lars skriver, skal din kortlæser understøtte SDHC formatet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card#SD_and_SDHC_compatibility_issues
Avatar billede hyben Novice
15. juni 2009 - 21:39 #3
har selv tænkt tanken .... kan jeg gøre andet end købe ny ekstern læser? -
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2009 - 19:09 #4
Det bliver et kort svar: nej :)
Avatar billede hyben Novice
17. juni 2009 - 22:25 #5
Ikke forstået ... Kan jeg eller kan jeg IKKE løse problemet ved at kæbe ny kortlæser ????
Iben
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2009 - 20:13 #6
Du skal bruge en ny kortlæser der understøtter SDHC kort.

:)
Avatar billede hyben Novice
01. juli 2009 - 22:00 #7
Hej John ... PING mig og jeg smider point. Tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2009 - 17:20 #8
Ping :)