Avatar billede ster Nybegynder
14. juni 2009 - 18:31 Der er 6 kommentarer

problemer med filmvisning

Håber i kan komme med et godt til løse følgende problem. Når jeg skal se film på youtube.com kommer der en fejlmeddelse frem der siger

"Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player."

Jeg har downloadet og installeret den nyeste flash player og jeg har enabled jacascript..

Hvad er det næste man prøver ?

Jeg kører med firefox som browser og har windows xp

Hvad er det næste man prøver ?

På forhånd tak
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
14. juni 2009 - 18:36 #1
geninstaller din java, og genstart din maskine.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
14. juni 2009 - 18:42 #2
prøv at geninstallere din java, og din flash player, og gå ind i IE - funktioner, avanceret, og nulstil, og derefter geninstallere det hele igen fra deres hjemmeside (:
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2009 - 18:43 #3
Du kan evt. også prøve at afinstallere Adobe Flash Player med denne uninstaller: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Og så installere påny.....
Avatar billede mall Nybegynder
14. juni 2009 - 18:46 #4
Jeg antager at du bruger Windows styrestytem. Fremgangsmåden er den samme for XP, Vista, 7:

Gå ind i start --> Denne Computer --> C: --> Windows --> System32 --> MacromeD --> Flash --> Hvis du har installeret den nyeste version af Flash installeret, så skulle der gerne ligge følgende fil: FlashUtil10b.exe - Klik på denne og installer opdateringen.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. juni 2009 - 09:22 #5
Hej..

Her er et link Adobe Flash Player for firefox..
LINK http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/download/ad00b872f90689d7324cc341b740a9fd

Java Player.
LINK http://www.java.com/en/download/index.jsp

---Når du har hentet filerne skal du lukke Firefox ned og installere disse programmer og dernæst starte Firefox op igen..
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:35 #6
Var der noget du kunne bruge???