Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juni 2009 - 12:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med cover

Hej experter.

er der nogen der kan hjælpe mig fordi når jeg printer covers ud til dvd disketter skal jeg klippe meget af papiret altså noget af det tekst der står på det cover jeg lige har printet. er der nogen der kender et program hvor den passer direkte til og at man ikke hele tiden skal til at klippe noget af billedet eller teksten på coveret.?

på forhånd tak.
14. juni 2009 - 12:15 #1
Avatar billede drenriza Nybegynder
14. juni 2009 - 13:04 #2
Nero er så ringe efter min mening.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juni 2009 - 13:22 #3
Når jeg kører covers ud, bruger jeg dette program:
http://undercoverxp.tk/
Den tilpasser billedet, så der kun er en kant rundt om billedet der skal skæres/klippes væk. Der er skæremærker, så du ved, hvor du skal skære/klippe.
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juni 2009 - 14:28 #4
ok norbert er det lovligt.?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juni 2009 - 14:50 #5
Programmet er lovligt nok, så længe du selv laver dine covers. Men hvis du henter covers fra nettet, er det coverne, der er ulovlige, ikke programmet.
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juni 2009 - 15:49 #6
ok tak prøver lige programmet først.