Avatar billede sbj Nybegynder
09. juli 2001 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MP3 - MU3 etc.

Hej
Jeg er lige begyndt at rode med mp3 filer.
De skal spilles i en dvd/mp3 afspiller.
Jeg har efterhåndet fundet frem til, at filerne skal omdøbes til \'1.mp3\' - \'2.mp3\' etc. etc. etc. for at kunne spilles.

Man kan lave en M3U fil i samme omgang - hvad er en M3U?

Er der ellers nogle hints jeg bør vide?
Avatar billede brixz Nybegynder
09. juli 2001 - 23:10 #1
En m3u fil er en playliste
altså en liste over de musik filer du har sat der ind
Avatar billede sbj Nybegynder
09. juli 2001 - 23:17 #2
OK - en playliste - er det en text fil eller er det noget man kan se i en dvd/mp3 spiller???

Er der nogle online-steder i DK, hvor man kan bytte mp3 filer....selvfølgeligt kun lovlige?
Avatar billede brixz Nybegynder
09. juli 2001 - 23:29 #3
Nej en playliste er en fil som mange programmer kan åbne, jeg bruger selv \"Winamp\" til både at lave og afspille playlister.

Jeg kender ikke andre steder hvor du kan hente mp3 filer end napster og jeg ved ikke og den stadigvæk virker for der var vist en retsag igang.
Avatar billede davidleonard Nybegynder
09. juli 2001 - 23:39 #4
http://www.emp3finder.com/

Find alle dine mp3\'er

( de lovlige, naturligvis ;) )