Avatar billede sonic666 Novice
13. juni 2009 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

billede DVD

Jeg har en række billeder jeg gerne vil kunne se på mit TV via, den DVD afspiller der er tilsluttet TV'et.

Hvordan eller hvilken brænde-metode skal jeg bruge for billederne kan vises?

Jeg bruger Nero 7 Premium.

Håber nogle kan hjælpe ;-)
13. juni 2009 - 22:45 #1
Hvis DVD afspileren ka' vise alm. *.JPG (de ka' de fleste) skal du bare vælge alm. DATA format... Sansynligvis IKKE i (under)mapper...
Avatar billede sonic666 Novice
15. juni 2009 - 08:45 #2
Hmmm... dfet er så det jeg har prøvet, men det kunne den ikke vise. :-(
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
15. juni 2009 - 19:19 #3
Har du prøvet med en anden cd-skive? hvis det er en billig dvd, som du har købt, så kan den godt drille lidt med forskellige cd-skiver. Det gør min i hvert fald.