Avatar billede dundee Nybegynder
13. juni 2009 - 17:06 Der er 6 kommentarer

Office outlook 2007

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået Office til Hjemmet og Studiet og det er fedt nok for jeg bruger faktisk kun word og Exel. Men jeg bruger desværre og Outlook rigtig meget faktisk mere end jeg bruger word og exel.

Ved i om der er mulighed for at tilkøbe Outlook 2007 til den Office pakke jeg har og hvor jeg kan gøre det ???

Jeg er desperat og skal bare ha det.

Hilsen Jimmy
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 17:14 #1
Avatar billede dundee Nybegynder
13. juni 2009 - 17:19 #2
jo tak men den kan jeg jo ikke bruge til så meget når jeg skal have hele programmet. hva så efter 60 dage ???
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 17:25 #3
Avatar billede dundee Nybegynder
13. juni 2009 - 17:27 #4
jamen det er også det jeg vil men jeg vil ikke købe en helt ny pakke ??? kan man ikke bare købe det skide ene program ?
Avatar billede dundee Nybegynder
13. juni 2009 - 17:31 #5
Kan man ikke købe det online til download ??? i stedet for at vente i flere dage på at få sendt en skive hjem ?
Avatar billede torben lind Forsker
13. juni 2009 - 19:12 #6
hej dundee.
den ligger til at koebe og downloade pae www.microsoft.com  under  buy now- office software - pris 110 us dollar