Avatar billede hestekongen Nybegynder
09. juli 2001 - 22:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

icq sender i asp

hey - jeg står og mangler en icq sender, der f.eks. sender via Jmail - det skal ikke være en der går ind og sender via mirabilis\' hjemmeside - jeg ved der findes en der sender via Jmail, men jeg kan kun få den at skrive volapyk i den icq besked der sendes..

håber på hjælp

hestekongen
Avatar billede no_doubt Nybegynder
09. juli 2001 - 22:44 #1
Avatar billede dipo Nybegynder
09. juli 2001 - 23:00 #2
Siden blev ikke fundet?
Avatar billede hestekongen Nybegynder
10. juli 2001 - 13:12 #3
den lyder ellers kanon, men linket fra netcoders er dødt - har du andre ideer..?
Avatar billede hestekongen Nybegynder
13. juli 2001 - 00:01 #4
har lige sat nogle flere point på spil, da dette åbenbart er lidt svært..
Avatar billede websted.net Nybegynder
13. juli 2001 - 02:10 #5
Har du prøvet i JMail at skrive:
type = text/html
?
Så skulle den vidst skrive det \"normalt\" ud og ikke en masse underlige tegn
Avatar billede hestekongen Nybegynder
13. juli 2001 - 12:20 #6
ja når der står JMail.ContentType = \"text/html\" kommer der denne besked i icqen:

Subject: =?iso-8859-1?Q?Besked_fra_mig?=

Unknown mime type detected, message could not be delivered.

så det hjælper ikke det helt store..
Avatar billede hestekongen Nybegynder
09. december 2001 - 17:54 #7
fandt selv ud af det..!