Avatar billede madbull Nybegynder
12. juni 2009 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

URL forkorter

Hej ekserter

Jeg har nu prøvet at installerer diverse url forkortere, men de lader ikke til at være så lige til.

Er der nogen der har et godt link (vil gerne forkorte links på mit eget domæne istedet for at bruge f.eks. bit.ly)

Også meget gerne en installations guide!
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. juni 2009 - 23:13 #1
Avatar billede madbull Nybegynder
10. februar 2011 - 13:38 #2
løsning fundet
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. februar 2011 - 01:52 #3
Hvad var løsningen ?
Avatar billede madbull Nybegynder
14. februar 2011 - 17:37 #4
Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde linket, da det er noget tid siden.

Men man kunne smide nogen filer op på sin server og dermed lave sine egne shortlinks