Avatar billede polle8 Nybegynder
12. juni 2009 - 15:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Manglende ikon billeder i Vista

Hej Eksperter

Jeg har ingen ikon billeder af i min billed mapper det er rigtigt irreterende når man leder efter et billed i stakken og alle sammen har samme ikon. Forstår ikke hvor det blev af men nu skal jeg åbne alle billederne for at finde lige det som jeg mangler.

Hilsen
Polle8
Avatar billede nissen2630 Novice
12. juni 2009 - 16:28 #1
Skulle gerne fremkomme hvis du  vælger Vis->Store Ikoner
Avatar billede herrig Nybegynder
13. juni 2009 - 08:57 #2
Hør på Nissen!
Avatar billede polle8 Nybegynder
19. juni 2009 - 16:56 #3
det gør de ikke der kommer kun de dumme intetsigende ikoner frem uden billed. Jeg kan vælge hvilket som helst progem som skal bruges når jeg dobbeltklikker men der kommer ikke noget billedikon. plzz help
Avatar billede polle8 Nybegynder
03. juli 2009 - 17:14 #4
skal jeg virkelig reinstallere vista for at få  dem frem igen :(
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2009 - 17:46 #5
Er du sikker på det er en billed-mappe?
Jeg mener den opfører sig som beskrevet, hvis det er en dokument-mappe.
Avatar billede polle8 Nybegynder
27. august 2009 - 10:01 #6
Ja det er en billed mappe, Jeg tror fejlen kom da jeg instalerede et program til at vise mine billeder med. Det er ved at være lang tid siden så husker ikke lige hvilket :( jeg har hj klikket på mappen og under tilpas er det en billed / video mappe ???
Avatar billede polle8 Nybegynder
24. september 2009 - 15:46 #7
:(

er der nogen som kan hjælpe

har lige instaleret picasa 3 og nu er alle billed ikoner skiftet til picasa ikonet :( kan stadig ikke se mine billedikoner.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2009 - 16:01 #8
Har løsningen, skal lige ha den fundet frem.
Øjeblik.....  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2009 - 16:02 #9
ind i kontrolpanel og klikke på system,=> avancerede systemindstillinger => under ydeevne og vælge indstillinger => så skal du sætte flueben i "vis miniaturer i stedet for ikoner" og så anvend
Avatar billede polle8 Nybegynder
12. maj 2010 - 09:54 #10
Det virker :) tusinde tak var lige ved at opgive det her totalt

YOUR my hero
laver en del billeder og bliver nødtil at åbne hvert enkelt for at se om imgxxxx.jpg er det billed jeg leder efter, Men nu virker det

TAKKER !!!!!!!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
12. maj 2010 - 10:05 #11
Velbekomme, og tak for point.  :-)