Avatar billede groogee Nybegynder
10. juni 2009 - 21:39 Der er 2 kommentarer

Wifi vejrstation

Hej.

Jeg er på udkig efter en simpel vejrstation der kan kobles på mit wifi og så uploade dataen live til min website. Jeg har søgt på nettet, men synes ikke lige jeg vil give 5-10.000 kr for det, når jeg kun skal bruge vindhastighed og retning.

Er der nogen som kender noget til det eller som kan finde noget??

På forhånd tak,

mvh Martin
Avatar billede thomasmx Nybegynder
13. december 2010 - 21:23 #1
Hej Martin,
Jeg har samme interesse - har du fundet en løsning?
Mvh
Thomas
Avatar billede thomasmx Nybegynder
17. december 2013 - 00:12 #2
Hey Martin,
Fandt lige dit spm i mit arkiv...
Du har jo nok fundet et svar... i fald du ikke gjorde så har NETATMO lavet en ganske fin vejrstation til rimelig pris. Den kan integreres med smartphones osv - hvis man vil tjekke vejret i stuen mens man er på farten;-)
/THomas