Avatar billede tommysteg Nybegynder
10. juni 2009 - 15:48 Der er 1 kommentar

To søge-objecter?

Hej, jeg har et regneark fylt med data - en række med datoer og en med symboler. Symbolerne kan der være flere af men på forskellige datoer. Således vil jeg lave en kode som kan finde rækken som både indeholder et givent symbol og dato? Jeg har kun kommet til symbolet, men ved ikke hvordan jeg skal tilføje datosøgningen? Noget med noget loop, hvilket jeg ikke har helt styr på - ergo hjælp søges! ;) Her er hvad jeg har indtil videre:

fund = Me.Symbol.Value
clfund = Worksheets("Åbne Tyskland").Range("L:L").Find(fund).Cells.Column
rwfund = Worksheets("Åbne Tyskland").Range("L:L").Find(fund).Cells.Row

Worksheets("Åbne Tyskland").Cells(rwfund, clfund).Select
Avatar billede excelent Ekspert
13. juni 2009 - 20:16 #1
Prøv send filen + et eks på opslags dato og symbol