Avatar billede ctoft Nybegynder
10. juni 2009 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

EXCEL

Jeg har lavet et regneark, men celleværdierne bliver først korrigeret når jeg gemmer regnearket.....Hvad skyldes det?
10. juni 2009 - 15:26 #1
Forklar lidt mere om, hvad det er, der sker - og havd er det for celler, der korrigeres, når du gemmer?

Umiddelbart lyder det som om regnearket er sat til manuel beregning.
Funktioner->Indstillinger, fanen Beregning.
Er indstillingen sat til Automatisk, som er standard?
Hvis der er valgt Manuel er der netop en mulighed for at vælge genberegning af alle formler, når der gemmes.
Avatar billede ctoft Nybegynder
10. juni 2009 - 15:40 #2
Hej Erikjuul

Det var lige netop problemet. Så er det løst! Tak?

Med venlig hilsen

Ctoft
Avatar billede tommysteg Nybegynder
10. juni 2009 - 15:40 #3
Eller at mappen er bruger-delt? I dette tilfælde bør dette stå udfor filnavnet øverst på arket!
10. juni 2009 - 15:43 #4
Så får du et svar, som du kan acceptere.